درباره ما


به وب سایت من خوش امدید

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
ارسال کالا از چین به ایران
قلاده تربیتی پارس سگ
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خرید تردمیل

خرید تردمیل
تردمیل بدون موتور روبیمکث 6626
موضوع: <-PostCategory->

 تردمیل بدون موتور ساخت کشور ایران که تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود. بر روی این دستگاه می توان عملیات راه رفتن، دویدن و چرخش کمر انجام داد. این تردمیل با ابعاد 136×60×134 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضا بیهوده اشغال نشود. وزن این تردمیل 31 کیلوگرم است و توسط چرخ های زیر به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. نمایشگر آن مدت تمرین، کالری مصرف شده، سرعت و مسافت پیموده شده را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات می تواند برای خود یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. ابعاد کارتن این تردمیل 24×53×131 سانتی متر بوده و وزن آن در این حالت 34 کیلوگرم است. تردمیل بدون موتور روبیمکث 6626 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 18 دی 1395برچسب:,|

تردمیل آبی تسمه ای روبیمکث
موضوع: <-PostCategory->

تردمیل آبی تسمه ای روبیمکث ، ساخت کشور ایران که با طول 140، عرض 65 و ارتفاع 145 سانتی متر در عمق 110 الی 170 سانتی متری آب و در داخل استخر قابل استفاده است. ابعاد تسمه این تردمیل 45×120 سانتی متر بوده که فضای دویدن را تعیین می کند. کسانی که دچار اضافه وزن زیادی هستند در هنگام دویدن در خشکی عضلات، مفاصل و ستون فقرات شان فشار زیادی را متحمل می شود و امکان دارد آسیب ببینند؛ به همین سبب تردمیل آبی طراحی و تولید شده است تا از این گونه فشارها پیشگیری کند. در زمان دویدن وزن بدن از یک پا به پای دیگر منتقل می شود؛ در نتیجه کسانی که دچار چاقی مفرط هستند، افراد سالخورده، زنان باردار و افرادی که زانوی خود را مورد عمل جراحی قرار داده اند و از ضعف عضلات رنج می برند، بهتر است با تردمیل آبی ورزش کنند تا آسیب های بیشتری نبینند و سلامتی خود  را بازیابند. تردمیل آبی تسمه ای روبیمکث شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شوند.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 18 دی 1395برچسب:,|

تردمیل آبی رولردار روبیمکث AQ400
موضوع: <-PostCategory->

تردمیل آبی ساخت کشور ایران که در داخل استخر مورد استفاده قرار می گیرد و تا وزن 130 الی 140 کیلوگرم را متحمل می شود؛ ابعاد تسمه این دستگاه 50×100 سانتی متر است که فضای دویدن را تعیین می کند. استفاده از جوش و اتصالات ضد زنگ و استیل، استفاده از پلیمرهای مقاوم در برابر ضربه و سایش، استفاده از استیل مقاوم و ضد زنگ، استفاده از پایه های که نمی لغزند و بر روی سرامیک یا سیمان کف استخر سر نمی خورند، چرخ پلیمری برای جا به جایی راحت به صورتی که حتی می توان تردمیل را روی دیواره و کف استخر تغییر مکان داد و قابلیت تاشوندگی برای مواقعی که دستگاه مورد استفاده قرار نمی گیرد و نمی خواهیم فضای استخر بیهوده اشغال بشود از امکانات این دستگاه محسوب می شود.

طول این تردمیل 110 و عرض آن 80 سانتی متر است و با وزن 29 کیلوگرم در عمق 100 الی 170 سانتی متری استخر قابل استفاده می باشد. محققان معتقدند مقدار کالری سوزی در هنگان فعالیت در داخل آب تا 3 برابر افزایش می یابد. شرکت روبیمکث می کوشد با طراحی این دستگاه مدرن براساس علم درمان سنتی، آب درمانی را به عنوان یک روش علمی در دوره های درمانی – پزشکی به کار بگیرد و با تکنولوژی پیشرفته جهان پیش برود. با این دستگاه هوازی می توان سوخت و ساز را افزایش داد و به توانبخشی پرداخت. در داخل آب وزن بدن کاهش پیدا می کند؛ در نتیجه ورزشکار می تواند در حالی که فشار کمتری به عضلات، مفاصل و ستون فقرات خود وارد می کند تمرینات پربازدهی را انجام بدهد.

آب درمانی تنش های روحی و روانی را می کاهد و آرامش به همراه می آورد. کسانی که اضافه وزن زیادی دارند در هنگام دویدن در خشکی فشار زیادی در ناحیه مفاصل زانو و سایر قسمت های پایین تنه حس می کنند که می تواند به آن ها صدمات جبران ناپذیری وارد کند؛ بنابراین افرادی که با اضافه وزن زیاد مواجه هستند، کسانی که زانوی خود را مورد عمل جراحی قرار دادند، افراد سالخورده، زنان باردار و کسانی که دچار ضعف عضلانی مواجه هستند، بهتر است با تردمیل آبی به ورزش بپردازند. ورزش در آب اگر به شیوه صحیح و اصولی انجام بشود در مقایسه با ورزش در محیط خشکی تاثیر گذارتر است.تردمیل آبی رولردار AQ 400 شامل یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 18 دی 1395برچسب:,|

تردمیل وکتو KL1310
موضوع: <-PostCategory->

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 4 اسب بخار تا 115 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 132.5* 48 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . تردمیل Goldone 505 دارای دو سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است .

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 4 دی 1395برچسب:,|

تردمیل وکتو 6705B
موضوع: <-PostCategory->

دارای سرعتی است که به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این دستگاه می تواند با قدرت موتور 2.5 اسب بخار تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل دارای کلید ایمنی جهت توقف سریع دستگاه و ایستگاه کناری دستگاه از جنس آلومنیوم می باشد . ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل 142 × 44 سانتی متر است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل دارای ضربه گیر برای جلوگیری از آسیب دیدن زانو و ستون فقرات کاربر هنگام استفاده از دستگاه می باشد.دارای نمایشگر LCD با اندازه 5 اینچ می باشد که قادر است سرعت، زمان، شیب، مسافت طی شده میزان کالری مصرف شده و ضربان قلب را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند و از آن لذت ببرد.سرعتی که این تردمیل به کاربر خود ارائه می دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود . تردمیل وکتو 6705B دارای یک سال گرانتی می باشد .

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 4 دی 1395برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1396
آذر 1396
مرداد 1396
تير 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
آذر 1395
آبان 1395
مهر 1395
شهريور 1395
مرداد 1395
تير 1395
خرداد 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394


نویسنده وبلاگ :

محمد طاهر حاجیلویی

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com