درباره ما


به وب سایت من خوش امدید

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
ارسال کالا از چین به ایران
قلاده تربیتی پارس سگ

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خرید تردمیل

خرید تردمیل
تردمیل پرفکت SN 118S
موضوع: <-PostCategory->

 این تردمیل نمایشگری LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به کاربر نشان دهد و او با مشاهده این اطلاعات می تواند برنامه ورزشی مناسبی برای خود را از بین برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه انتخاب یا طراحی کند. این دستگاه دارای تست کنترل ضربان قلب می باشد که کاربر با کمک آن می تواند تعداد ضربان قلب را زیر نظر داشته باشد.این تردمیل موتوری با قدرت 3 اسب بخار دارد که می تواند حداکثر تا 140 کیلوگرم را تحمل کند.

این دستگاه دارای 12 برنامه تمرینی آماده می باشد و دارای شیب دستی است. حداکثر سرعتی که این تردمیل می تواند در اختیار کاربر قرار دهد تا 18 کیلومتر در ساعت است.تسمه این تردمیل 131*50 سانتی متر است و ضربه گیر قوی نیز دارد که این ضربه گیر باعث می شود سر و صدای راه رفتن یا دویدن کاربر شنیده نشود و فشار دویدن و راه رفتن زانوها و کمر را دچار مشکلی نکنند.ابعاد این تردمیل 101*77*150 سانتی متر است و گیره ایمنی نیز دارد که این گیره کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست بدهد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود و حادثه ای به وجود نیاید.

قابلیت پخش موزیک mp3 و اتصال USB دارد که سبب می شود کاربر بتواند در زمان انجام دادن ورزش به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد و متوجه گذر زمان نشود و بتواند مدت طولانی تری ورزش انجام دهد. در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل ساخت کشور چین و تحت لیسانس تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی، 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش می باشد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:تردمیل,,|

تردمیل پرفکت SN 837A
موضوع: <-PostCategory->

 این تردمیل موتوری با قدرت 2 اسب بخار دارد که می تواند حداکثر تا 110 کیلوگرم را تحمل کند . این دستگاه دارای 12 برنامه تمرینی آماده می باشد و دارای شیب دستی است. حداکثر سرعتی که این تردمیل می تواند در اختیار کاربر قرار دهد تا 14.8 کیلومتر در ساعت است.

تسمه این تردمیل 116*42 سانتی متر است و ابعاد این تردمیل 150*66*126 سانتی متر است و گیره ایمنی نیز دارد که این گیره کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود و حادثه ای به وجود نیاید.قابلیت پخش موزیک mp3 و اتصال USB دارد که سبب می شود کاربر بتواند در زمان انجام دادن ورزش به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد و متوجه گذر زمان نشود و بتواند مدت طولانی تری ورزش انجام دهد.

این تردمیل نمایشگر LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به کاربر نشان دهد. این دستگاه دارای تست کنترل ضربان قلب می باشد که کاربر با کمک آن می تواند تعداد ضربان قلب را زیر نظر داشته باشد. در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل ساخت کشور چین و تحت لیسانس تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی، 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش می باشد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:,|

تردمیل پرفکت SN 856
موضوع: <-PostCategory->

این دستگاه دارای 12 برنامه تمرینی آماده می باشد و دارای شیب دستی است. حداکثر سرعتی که این تردمیل می تواند در اختیار کاربر قرار دهد تا 18 کیلومتر در ساعت است. تسمه این تردمیل 140*52 سانتی متر است و ضربه گیر قوی نیز دارد که این ضربه گیر باعث می شود سر و صدای راه رفتن یا دویدن کاربر شنیده نشود و فشار دویدن و راه رفتن زانوها و کمر را دچار مشکلی نکنند.

ابعاد این تردمیل 193*84*140 سانتی متر است و گیره ایمنی نیز دارد که این گیره کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود و حادثه ای به وجود نیاید. این  تردمیل موتوری با قدرت 3.5 اسب بخار دارد که می تواند حداکثر تا 160 کیلوگرم را تحمل کند. قابلیت پخش موزیک mp3 و اتصال USB دارد که سبب می شود کاربر بتواند در زمان انجام دادن ورزش به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهد و متوجه گذر زمان نشود و بتواند مدت طولانی تری ورزش انجام دهد.

این تردمیل نمایشگری LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به کاربر نشان دهد و او با مشاهده این اطلاعات می تواند برنامه ورزشی مناسبی برای خود را از بین برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه انتخاب یا طراحی کند. این دستگاه دارای تست کنترل ضربان قلب می باشد که کاربر با کمک آن می تواند تعداد ضربان قلب را زیر نظر داشته باشد. در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل ساخت کشور چین و تحت لیسانس تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی، 5 سال گارانتی خدمات پس از فروش می باشد.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 28 خرداد 1396برچسب:,|

تردمیل سمپل فیتنس JS 10430
موضوع: <-PostCategory->

دارای قدرت موتور 2 اسب بخار است و شیبی که این دستگاه به صورت برقی تنظیم می شود و دارای 15 برنامه شبیه ساز سرعت است که کاربر به راحتی می تواند در حین انجام دادن تمرینات از آن استفاده کند. این تردمیل خانگی دارای نمایشگر LCD می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد و کاربر با در نظر گرفتن آنها می تواند تمرینات خود را طراحی کرده و ورزش خوبی را تجربه کند.

این تردمیل سمپل فیتنس دارای ورودی MP3 و MP4 و 2 عدد اسپیکر است که کاربر به راحتی می تواند از طریق آنها موسیقی مورد علاقه خود را گوش داده و مدت زمان بیشتری ورزش انجام دهد. این دستگاه باز و بسته شدن آسانی دارد و به راحتی کاربر می تواند از باقی فضای خانه خود استفاده کند. ابعاد تسمه یا محدوده دویدن در این تردمیل عریض و ضد الکتریسیته است که کاربر می تواند در این محدوده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود.

این تردمیل بر روی این دستگاه چرخ هایی تعبیه شده است که کاربر به وسیله آنها به راحتی می تواند دستگاه را به هر جایی از خانه که دوست دارد ببرد و مشکل جابه جایی نداشته باشد. ضربه گیر تعبیه شده بر روی این دستگاه از ایجاد سرو صدای زیاد جلوگیری می کند. کامپیوتری مرکزی برای عیب یابی در این تردمیل قرار داده شده است که در صورت خرابی برای کاربر بسیار می تواند کار آمد باشد. این دستگاه ساخت کشور چین، دارای 1 سال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 20 خرداد 1396برچسب:,|

تردمیل سمپل فیتنس JS 16403
موضوع: <-PostCategory->

 تردمیل خانگی که در کشور چین تولید شده و تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد؛ این دستگاه با قدرت موتور 1.75 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 120*40 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از بیشینه تحمل تردمیل وزن داشته باشند.

شیب دستی این دستگاه به راحتی قابل تنظیم است. امکان تنظیم سرعت به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 15 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، مجهز بودن به کامپیوتر مرکزی برای عیب یابی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری که توسط آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد و پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.

این دستگاه با ابعاد 128.5*71.5*164 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع شده حدود 70 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است. مانیتور LCD آن سرعت، زمان، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل سمپل فیتنس JS 16403 شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 20 خرداد 1396برچسب:,|

تردمیل سمپل فیتنس JS 10432
موضوع: <-PostCategory->

 تردمیل خانگی ساخت شرکت Sample Fitness چین که تحت لیسانس کشور تایوان قرار دارد؛ این دستگاه با قدرت موتور 2 اسب بخار DC و ابعاد تسمه 130*43 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ پیشنهاد می شود کسانی با دستگاه ورزش کنند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند تا عمر دستگاه طولانی تر بشود. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 16 کیلومتر در ساعت می رسد و شیب آن به صورت دستی قابل تنظیم می باشد.

این تردمیل با ابعاد 174*76*132 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن است؛ جک مدرن به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود. ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 15 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، قابلیت پخش موسیقی توسط MP3 و mp4،دو عدد اسپیکر، تسمه عریض و ضد الکترسیته، دارا بودن سنسور ضربان قلب بر روی دسته، کلید تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، مجهز بودن به کامپیوتر مرکزی برای عیب یابی، ماساژور برقی که با وجود چربی های متراکم در بدن گردش خون را سریع تر می کند و باعث چربی سوزی بیشتر می شود، چرخ مسگری که توسط آن می توان چربی های شکم و پهلو را آب کرد، پایه دراز و نشست برای انجام تمرینات تکمیلی، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز استفاده می شود و چرخ جهت جا به جایی و حمل آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.

مانیتور LCD این دستگاه سرعت، زمان، کالری مصرف شده، مسافت پیموده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ این اطلاعات به ورزشکار کمک می کند یک الگوی مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و به اهداف ورزشی خود برسد. تردمیل سمپل فیتنس شامل یک سال ضمانت و 3 سال خدمات پس از فروش می شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 20 خرداد 1396برچسب:,|

تردمیل تنتوری Alpha
موضوع: <-PostCategory->

دارای نمایشگری است که قادر است سرعت، زمان، کالری سوزانده شده و ... را نشان دهد و کاربر با اطلاع از آن تمرینات خوبی را انجام دهد. پایه های این تردمیل به چرخ مجهز شده اند که به راحتی کاربر می تواند آن را جابه جا کند و فضای قرار گیری آن را تغییر دهد. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع  موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. تردمیل تنتوری محصول کشور فنلاند و مونتاژ کشور چین و دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش میباشد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:,|

تردمیل تنتوری T30
موضوع: <-PostCategory->

دارای 12 نوع برنامه از پیش تعیین شده می باشد که کاربر میتواند به راحتی با استفاده از آنها ورزش خوبی را در کوتاه ترین زمان ممکن تجربه کند و لذت ببرد. این تردمیل قدرت تاشوندگی دارد که کاربر می تواند به راحتی آن را جمع کرده و از دیگر فضای خانه خود استفاده کند. نمایشگر این تردمیل خانگی می تواند به راحتی زمان، سرعت، مسافت، نبض و کالری کاربر خود را به نمایش در بیاورد و او با اطلاع از وضعیت عمومی خود تمریناتش را اجرا کند.

این تردمیل ساخت کشور چین بوده که دارای 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. ورزشکار با استفاده از تردمیل به راحتی می تواند توان هوازی خود را افزایش دهد و با انجام مستمر ورزش با تردمیل باعث کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، اختلالات هوشیاری، فشار خون و بیماری های دیابتی شود. این تردمیل از قابلیت ویژه این تردمیل تنتوری داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع  موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |دو شنبه 8 خرداد 1396برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1396
آذر 1396
مرداد 1396
تير 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
آذر 1395
آبان 1395
مهر 1395
شهريور 1395
مرداد 1395
تير 1395
خرداد 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394


نویسنده وبلاگ :

محمد طاهر حاجیلویی

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com