درباره ما


به وب سایت من خوش امدید

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
ارسال کالا از چین به ایران
قلاده تربیتی پارس سگ
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خرید تردمیل

خرید تردمیل
تردمیل تایتان فیتنس TF 9400
موضوع: <-PostCategory->

تردمیل خانگی ساخت کشور تایوان که با ابعاد تسمه 50×136 سانتی متر که فضای دویدن را در اختیار کاربر قرار می دهد و قدرت موتور 2.5 الی 4.5 اسب بخار تا وزن 135 کیلوگرم را متحمل می شود؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه پیشنهاد می شود کسانی آن را مورد استفاده قرار بدهند که حداقل 10 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب برقی این دستگاه به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه به راحتی تا 15 درصد قابل تنظیم می باشد، حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 18 کیلومتر در ساعت می رسد.

 12 برنامه پیش فرض در سطوح مختلف، 1 برنامه دستی، 2 برنامه شخصی، برنامه Body fat که مقدار چربی اضافه بدن را بر اساس سن، قد، جنسیت و وزن نشان می دهد، فن خنک کننده که دمای محیط را برای ورزشکار متعادل نگه می دارد، سنسور ضربان قلب بر روی دسته، کلیدهای سریع انتخاب سرعت 4، 6، 8 ، 10 و 12 کیلومتر در ساعت، کلید سریع تنظیم شیب در 0، 5، 10و 15 درصد، امکان پخش فایل صوتی MP3 Player ، اسپیکر و کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم که به عنوان قفل کودک نیز استفاده می شود از امکانات این تردمیل است.
 
این دستگاه با 178×82×140 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود. نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است؛ جک مدرن به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته می کند و مانع آسیب رسیدن به آن می شود. در حالت جمع شده حدود 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود به طور که طول آن به 78 سانتی متر می رسد.
 
مانیتور 7 اینچی LCD و TFT این تردمیل مدت تمرین، سرعت، مسافت طی شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات بسیار مفید از وضعیت عمومی بدن خود در حین تمرین آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود تا به اندام دلخواه خود برسد. وزن این دستگاه 88 سانتی متر است و توسط چرخ های زیر به راحتی جا به جا می شود. 
نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 26 اسفند 1395برچسب:,|

تردمیل تایتان فیتنس TF 9700
موضوع: <-PostCategory->

 تردمیل خانگی که در کشور تایوان طراحی و تولید شده است؛ ابعاد تسمه این دستگاه 130×46 سانتی متر و قدرت موتور آن 4.5 اسب بخار و تا وزن 150 کیلوگرم را تحمل می کند؛ البته برای طولانی تر شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی آن را مورد استفاد قرار بدهند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب برقی این تردمیل به صورت اتوماتیک و با فشار یک دکمه تا 15 درصد قابل تنظیم است و حداکثر سرعت کاربر بر روی آن به 20 کیلومتر در ساعت می رسد و آزادی عمل خوبی به ورزشکار می دهد.

امکان تنظیم سرعت و تنظیم شیب به صورت برقی و با فشار یک دکمه که برای دسترسی آسان بر روی دسته قرار دارد، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ضربه گیر SDS که از عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار محافظت می کند. دارا بودن سنسور ضربان قلب بی سیم بر روی دسته، 12 برنامه از پیش تعیین شده در سطوح مختلف، 1 برنامه دستی، 2 برنامه شخصی، 2 برنامه کنترل ضربان قلب و سرعت یا همان HRC، برنامه Cool Down، کلیدهای سریع انتخاب سرعت 6، 8، 10 و 12 کیلومتر در ساعت، قابلیت پخش موسیقی به وسیله کابل AUX، اسپیکر، کلید سریع تنظیم شیب در 0، 5، 10 و 15 درصد، دارا بودن غلطک 60 میلی متری و کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم از دیگر امکانات این تردمیل محسوب می شود.
 
این دستگاه با طول 168، عرض 75 و ارتفاع 146 سانتی متر قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ در حالت جمع حدود 50 درصد از حجم دستگاه کاسته می شود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن امکان پذیر است. نمایشگر LCD و چهار قسمتی آن سرعت، مدت تمرین، مسافت پیموده شده، کالری مصرف شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی ورزشی مناسب را طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود. تردمیل تایتان فیتنس TF9700 شامل 15 ماه گارانتی می باشد.
نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 26 اسفند 1395برچسب:,|

تردمیل فورد FA 150M
موضوع: <-PostCategory->

 ساخت کشور تایوان بوده و دارای قدرت موتوری 1.75 اسب بخار DC می باشد . سرعت این تردمیل بین 8 تا 12 کیلومتر بر ساعت می باشد.یعنی یک کاربر می تواند در یک ساعت 12 کیلومتر مسافت را بپیماید . تردمیل Ford FA 150M دارای تنظیم شیب برقی بوده تا 12 درجه نیز می باشد . ابعاد تسمه این تردمیل 42*120 سانتیمتر می باشد ، ورزشکار دونده بر روی این ابعاد تسمه قادر به راه رفتن می باشد . با توجه به قدرت موتوری 1.75 اسب بخار ، تحمل وزن این تردمیل حداکثر 110 کیلوگرم می باشد .

یعنی یک کاربر تا وزن 110 کیلوگرم می تواند از این تردمیل جهت دویدن استفاده کند بدون آنکه مشکلی برا آن پیش بیاید . تردمیل Ford FA 150M دارای ماساژور - چرخش کمر - دمبل بدنسازی - دراز و نشست بوده که این امکانات خیلی به سزا و موثر می باشد . همچنین این تردمیل دارای تاشو با جک های مدرن - لبه های آلومینیومی - تاشو با جک های مدرن - دارای ضربه گیر نیز می باشد .
 
مانیتور این تردمیل خانگی می تواند زمان،مسافت،کالری،ضربان قلب - چربی بدن را نیز بر روی صفحه نمایشگر خود نشان دهد . این دستگاه همچنین دارای 9 برنامه از پیش تعیین شده و سه برنامه دستی نیز می باشد . تردمیل Ford FA 150M یک تردمیل پنج کاره می باشد . اتصالات این تردمیل از جنس درجه یک بوده که به جلوگیری از لرزش تردمیل هنگام دویدن کمک میکند . این تردمیل دارای یک سال گارانتی می باشد .
 
نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 5 اسفند 1395برچسب:تردمیل خانگی ,تردمیل , خرید تردمیل ,|

تردمیل فورد FA 300
موضوع: <-PostCategory->

ساخت کشور تایوان بوده و دارای قدرت موتوری 3.5 اسب بخار DC می باشد . سرعت این تردمیل بین 1 تا 20 کیلومتر بر ساعت می باشد . یعنی یک کاربر می تواند در یک ساعت 20 کیلومتر مسافت را بپیماید . تردمیل Ford FA300 دارای تنظیم شیب برقی بوده و تا 18 درجه پیش می رود . ابعاد تسمه این تردمیل 52*145 سانتیمتر می باشد ، ورزشکار دونده بر روی این ابعاد تسمه قادر به راه رفتن می باشد . با توجه به قدرت موتوری 3.5 اسب بخار ، تحمل وزن این تردمیل حداکثر 145 کیلوگرم می باشد .

یعنی یک کاربر تا وزن 145 کیلوگرم می تواند از این تردمیل جهت دویدن استفاده کند بدون آنکه مشکلی برا آن پیش بیاید .مانیتور این تردمیل خانگی می تواند زمان - مسافت - کالری - ضربان قلب - چربی بدن را نیز بر روی صفحه نمایشگر خود نشان دهد . این دستگاه همچنین دارای 9 برنامه از پیش تعیین شده و سه برنامه دستی نیز می باشد . تردمیل Ford FA300 یک تردمیل پنج کاره می باشد .این تردمیل دارای یک سال گارانتی می باشد.
 
نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 5 اسفند 1395برچسب:,|

تردمیل فورد FA 200M
موضوع: <-PostCategory->

 ساخت کشور تایوان بوده و دارای قدرت موتوری 2.25 اسب بخار DC می باشد . سرعت این تردمیل بین 1 تا 16 کیلومتر بر ساعت می باشد . یعنی یک کاربر می تواند در یک ساعت 16 کیلومتر مسافت را بپیماید . تردمیل Ford FA200M دارای تنظیم شیب برقی بوده و تا 12 درجه پیش می رود . ابعاد تسمه این تردمیل 45*135 سانتیمتر می باشد ، ورزشکار دونده بر روی این ابعاد تسمه قادر به راه رفتن می باشد . با توجه به قدرت موتوری 2.25 اسب بخار ، تحمل وزن این تردمیل حداکثر 125 کیلوگرم می باشد .

یعنی یک کاربر تا وزن 125 کیلوگرم می تواند از این تردمیل جهت دویدن استفاده کند بدون آنکه مشکلی برا آن پیش بیاید . تردمیل Ford FA200M دارای ماساژور ، دمبل ، دراز و نشست ، مسگری بوده که این امکانات خیلی به سزا و موثر می باشد . همچنین این تردمیل دارای تاشو با جک های مدرن - لبه های آلومینیومی - تاشو با جک های مدرن - دارای ضربه گیر نیز می باشد .
مانیتور این تردمیل خانگی می تواند زمان - مسافت - کالری - ضربان قلب - چربی بدن را نیز بر روی صفحه نمایشگر خود نشان دهد . این دستگاه همچنین دارای 9 برنامه از پیش تعیین شده و سه برنامه دستی نیز می باشد . تردمیل Ford FA200M فورد یک تردمیل پنج کاره می باشد .این تردمیل دارای یک سال گارانتی می باشد.
 
نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 5 اسفند 1395برچسب:تردمیل, تردمیل خانگی ,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1396
آذر 1396
مرداد 1396
تير 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
آذر 1395
آبان 1395
مهر 1395
شهريور 1395
مرداد 1395
تير 1395
خرداد 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394


نویسنده وبلاگ :

محمد طاهر حاجیلویی

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com