درباره ما


به وب سایت من خوش امدید

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
ارسال کالا از چین به ایران
قلاده تربیتی پارس سگ
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خرید تردمیل

خرید تردمیل
تردمیل WNQ 3000L
موضوع: <-PostCategory->

 چینی بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. ابعاد این دستگاه 127*73*172 سانتی متر است.با راه رفتن بر روی تردمیل می توانید به راحتی تناسب اندام بدست آورید و از شر چربی های اضافی راحت شوید.شیب این تردمیل به صورت برقی تا 10 درجه تغییر می کند. دارای قدرت موتور 2.5 اسب بخار می باشد. ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است و افراد تا 90 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده کنند.

تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست دهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. نهایت سرعت این دستگاه 12 کیلومتر در ساعت است. این تردمیل چند کاره می باشد و ماساژور، میله درازنشست دارد.

نمایشگر LCD این دستگاه قادر است؛ سرعت، مسافت، میزان کالری، زمان و ضربان قلب را در اختیار شما قرار دهد. برای جابه جایی راحت تر دستگاه نیز در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوانید دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کنید. این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی نیز می باشد که در صورت کم بود فضا برای قرار دادن تردمیل می توانید دستگاه را جمع کنید.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:,|

تردمیل WNQ 3000Q
موضوع: <-PostCategory->

این تردمیل چینی بوده و 1 سال گارانتی و 5 ماه خدمات پس از فروش دارد. دارای موتوری با قدرت 2.5 اسب بخار است. شیب این تردمیل به صورت برقی جا به جا می شود و در این دستگاه شیب تا 10 درجه نیز تغییر می کند. وزنی که می تواند بر روی این دستگاه راه بروید یا بدود تا 90 کیلوگرم است. این تردمیل گیره ایمنی دارد و با جدا شدن گیره از دستگاه سریعا موتور دستگاه خاموش شده و نقش محافظ دارد و کمک می کند آسیبی به شما وارد نشود.

ابعاد این دستگاه 134*76*165سانتی متر است. این دستگاه چند منظوره بوده و دارای ویبراتور، میله درازنشست می باشد که می توانید با کم این وسیله ها تمرینات ورزشی را کامل تر کنید. حداکثر سرعتی که میتواند در اختیار شما قرار دهد تا 12 کیلومتر در ساعت است. نمایشگر LCD این دستگاه قادر است؛ سرعت، ضربان قلب، کالری، شیب و زمان را به نمایش در بیاورد.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه های تنظیم سریع سرعت تعبیه شده است که در حین انجام تمرینات نیز به راحتی می توانید سرعت را تغییر دهید.ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فرام می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از آن استفاده کرد.ویژگی تاشوندگی به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در صورت کم بود جا تردمیل را جمع کرده و از باقی فضای خانه استفاده کنید.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:,|

تردمیل WNQ 2000Q
موضوع: <-PostCategory->

 نمایشگر LCD این دستگاه قادر است سرعت، مسافت، زمان، ضربان قلب و میزان کالری سوزانده شده را در اختیار شما قرار دهد. حسگر ضربان قلب نیز بر روی دسته های این تردمیل تعبیه شده است. ابعاد این دستگاه 134*76*165 سانتی متر است. تردمیل دارای گیره ایمنی می باشد که در زمان راه رفتن و دویدن از شما محافظت خواهد کرد و زمانی که شما تعادل خود را از دست می دهید، با جدا شدن از دستگاه سبب خاموش شدن موتور تردمیل می شود و شما دچار حادثه و آسیبی نخواهید شد.این تردمیل برنامه Body fat نیز دارد که می توانید میزان چربی اضافی بدن اندازه گیری کرده و با اطلاع از آن برنامه مناسبی را برای رسیدن به تناسب اندام انتخاب کنید.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که به وسیله آنها می توانید سرعت دستگاه را در حین انجام دادن ورزش نیز تنظیم کنید. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 10 درجه تغییر می کند. ابعاد تسمه این تردمیل 120*40 سانتی متر است و افراد تا 110 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده کنند. برای جابه جایی راحت تر دستگاه در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که این امکان را فراهم می کند تا بتوان دستگاه را به راحتی حرکت داده و در مکان های دیگر از تردمیل استفاده کند. این تردمیل چینی بوده و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 22 تير 1396برچسب:,|

تردمیل پاندا 9003
موضوع: <-PostCategory->

دستگاهی با قدرت موتور 2 اسب بخار است. این قدرت موتور موجب شده است تا این  تردمیل برای افراد تا وزن 120 کیلوگرم ایده آل باشد. بدین معنی که افراد تا این وزن می توانند به صورت حرفه ای و کاربردی از این مدل تردمیل خانگی برای تناسب اندام و لاغری استفاده نمایند. سرعت این دستگاه بین یک کیلومتر تا 18 کیلومتر در ساعت متغیر است. محدوده سرعتی در تردمیل در واقع بیانگر حداقل و حداکثر مسافتی است که کاربر می تواند در طول مدت زمانی معادل با یک ساعت طی نماید.

ابعاد تسمه در واقع یکی از اندازه هایی است که افراد در هنگام خرید تردمیل باید به آن توجه نمایند. در این مدل تردمیل پاندا ابعاد تسمه برابر با 45 سانتی متر در 130 سانتی متر می باشد. شیب برقی نیز می تواند یکی از فاکتورهای مهم برای برخی از ورزشکاران محسوب شود. اگر به دنبال خرید تردمیل خانگی با قابلیت تنظیم شیب برقی هستید، تردمیل پاندا 9003 یکی از نمونه های مناسب برای شما می باشد. این دستگاه به صورت مجهز به شیب برقی با امکان تنظیم تا 15 درجه می باشد. از این رو کاربر را قادر می سازد تا در سختی های متفاوت به تمرین با تردمیل بپردازد.

بر روی دسته های این مدل تردمیل چینی دکمه هایی جهت تنظیم شیب و سرعت حرکت فرد تعبیه شده است که در واقع موجب سهولت کنترل این دو فاکتور در حین تمرین با دستگاه می شود. این مدل تردمیل خانگی پاندا برای سهولت جابه جایی مجهز به چرخ و همچنین دارای قابلیت تاشوندگی می باشد. جک گازی نیز در این دستگاه موجب باز شدن آرام و کاملا اصولی تردمیل می شود. از دیگر ویژگی های این مدل تردمیل چینی تایوانی ، تجهیز آن به اسپیکر و درگاه USB است که امکان پخش موسیقی را برای دستگاه فراهم می آورد. ضربه گیر SDS از جمله امکانات امنیتی است که برای حفاظت از ستون مهره ها و مفاصل فرد در این تردمیل تعبیه شده است. کاربر می تواند برای تمرین با این دستگاه از 12 برنامه تمرینی که در این تردمیل خانگی اعمال شده است استفاده نماید. 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش متضمن کیفیت این مدل تردمیل پاندا می باشد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:,|

تردمیل پاندا 8012D
موضوع: <-PostCategory->

نمونه دیگری از تردمیل پاندا مناسب برای افراد تا وزن 90 کیلوگرم است. این تردمیل در دسته انواع تردمیل خانگی قرار دارد و قدرت موتور آن برابر با 1.5 اسب بخار است. این دستگاه با دارا بودن محدوده سرعتی بین 1 تا 13 کیلومتر در ساعت به کاربر این امکان را می دهد تا در مدت زمانی برابر با یک ساعت مسافتی حداکثر معادل 13 کیلومتر را طی نماید. ابعاد تسمه در این تردمیل 40*110 سانتی متر است که در واقع فضای قابل حرکت کاربر بر روی تردمیل را مشخص می کند. در نتیجه سطح قابل حرکت فرد در این دستگاه برابر با عرض 40 سانتی متر و طول 110 سانتی متر است. تنظیم شیب برقی در این مدل تردمیل وجود ندارد. بنابراین به افرادی که تمایل به تمرین در شیب های متفاوت را دارند ، این مدل تردمیل خانگی پیشنهاد نمی شود.

از مزیت های این تردمیل می توان به امکان تنظیم سرعت حرکت با استفاده از دسته ها اشاره کرد که کنترل را برای کاربر ساده می کند. این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی به منظور حمل آسان تر است. علاوه بر این وجود جک گازی نیز در این تردمیل یک مزیت محسوب می شود. ضربه گیرهای تعبیه شده در این مدل تردمیل پاندا از ورود ضربات شدید به مفاصل و مهره های کمر و زانو کاربر در حین تمرین جلوگیری می کند. این دستگاه به موجب دارا بودن اسپیکر و درگاه USB ، قادر به پخش موسیقی می باشد. دمبل، ماساژور برقی، مسگری و پایه درازنشست از سایر امکانات ویژه در این مدل تردمیل است. تردمیل پاندا 8012D دارای قطعات تایوانی است که در کشور چین مونتاژ شده است. برای اطمینان از کیفیت دستگاه، تردمیل مورد نظر با 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش عرضه می شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:,|

تردمیل پاندا 8008B
موضوع: <-PostCategory->

از انواع تردمیل خانگی پرقدرت است. این دستگاه ساخت کشور چین و تحت لیسانس تایوان است. به طور کلی تمام انواع تردمیل پاندا دارای قطعات تایوانی هستند که در کشور چین مونتاژ می شوند. این نمونه تردمیل دارای قدرت موتور 3 اسب بخار است که به موجب قدرت بالایی که دارد، توانایی تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را دارا است. محدوده سرعت حرکت بر روی این تردمیل بین 1 تا 18 کیلومتر در ساعت متغیر است. کاربر قادر است بر روی سطحی معادل 50*140 سانتی متر بر روی این دستگاه حرکت کند. شیب برقی در این تردمیل موجب می شود تا کاربر بتواند در حین تمرین شیب حرکت خود را تا 15 درجه تنظیم کند و در سختی های متفاوت به تمرین بپردازد.

این دستگاه دارای قابلیت تا شوندگی است که موجب سهولت در حمل و نقل این تردمیل می شود. جک گازی یکی دیگر از ویژگی های مثبت این تردمیل است که از ورود آسیب به دستگاه در هنگام باز شدن ممانعت می نماید. صفحه نمایش در این تردمیل خانگی نمایشگر فاکتورهایی نظیر سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب است. در هنگام تمرین با این دستگاه به دلیل وجود ضربه گیر و سیستم ضربه گیر SDS ، ضربات و فشار شدید به ستون مهره ها و مفاصل زانو وارد نخواهد شد. از دیگر مزیت های این تردمیل پاندا می توان به قابلیت پخش موسیقی به موجب دارا بودن اسپیکر و درگاه USB اشاره کرد. این دستگاه دارای 2 سال گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش 5 ساله است. لازم به ذکر است که با خرید تردمیل از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم خدمات ارسال و نصب تردمیل به صورت رایگان انجام خواهد شد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |پنج شنبه 15 تير 1396برچسب:,|

تردمیل گرین لایف خانگی TVS 017
موضوع: <-PostCategory->

یک تردمیل خانگی است که در کشور چین تولید شده؛ این دستگاه با ابعاد تسمه 140*50 که فضای مناسبی برای دویدن ورزشکار فراهم می آورد و قدرت موتور 3 اسب بخار DC تا وزن 135 کیلوگرم را تحمل می کند. ابعاد آن بعد از باز شدن 134*85*182 سانتی متر است و قابلیت تاشوندگی دارد؛ یعنی در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب تردمیل به سادگی توسط جک گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به دستگاه می شود.

شیب این تردمیل به صورت برقی و با فشار یک دکمه در حین تمرین تغییر کرده و تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد؛ حداکثر سرعت کاربر بر روی این دستگاه به 18 کیلومتر در ساعت می رسد. مانیتور آن سرعت، کالری مصرف شده، مدت تمرین، مسافت طی شده و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ ورزشکار توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک برنامه مناسب ورزشی را برای خود طراحی کند و بر اساس آن الگوی اولیه پیش برود.

کلید تنظیم شیب و تنظیم سرعت برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، ضربه گیر SDS که از مفاصل، ستون فقرات و عضلات ورزشکار محافظت می کند، درگاه USB، پخش موسیقی، اسپیکر، قابلیت ثبت برنامه، کلید اضطراری برای توقف سریع دستگاه در مواقع لزوم و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر ویژگی های این دستگاه به شمار می آید. تردمیل گرین لایف tvs017 شامل 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 10 تير 1396برچسب:,|

تردمیل گرین لایف TVS 003
موضوع: <-PostCategory->

 تردمیل خانگی ساخت کشور چین که با قدرت موتور 2 اسب بخار و ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر که فضای دویدن را تعیین می کند تا وزن 110 کیلوگرم را متحمل می شود؛ گرچه برای طولانی تر شدن عمر دستگاه بهتر است کسانی با آن ورزش کنند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 15 درجه قابل تنظیم می باشد؛ با شیب بیش از 10 درصد می توان ورزش کوه پیمایی و تپه نوردی را شبیه سازی کرد و برای انجام این ورزش ها آماده شد؛ حداکثر سرعت کاربر برروی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد.

کلید تنظیم شیب برای دسترسی آسان بر روی دسته، ضربه گیر SDS که مانع آسیب رسیدن به عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار می شود، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا و مزاحمت برای دیگران می شود، 12 برنامه ورزشی از پیش تعیین در سطوح مختلف، برنامه Mode، امکان پخش موسیقی، اسپیکر، کلید اضطراری که در مواقع لزوم می توان توسط آن دستگاه را به سرعت متوقف کرد و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید.

این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.نمایشگر این تردمیل سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده، درجه شیب، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات مفید در حین ورزش از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند؛ با تردمیل می توان برای لاغری، تناسب اندام، بهبود و تقویت سیستم قلبی- عروقی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای سلامتی تمرینات فوق العاده ای انجام داد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 10 تير 1396برچسب:,|

تردمیل گرین لایف TVS 001
موضوع: <-PostCategory->

 تردمیل خانگی که با ابعاد تسمه 42*124 سانتی متر و قدرت موتور 2 اسب بخار تا وزن 110 کیلوگرم را تحمل می کند؛ پیشنهاد می شود برای این که دستگاه عمر طولانی تری داشته باشد افرادی با آن ورزش کنند که 10 الی 20 کیلوگرم کمتر از این وزن داشته باشند. حداکثر سرعت کاربر بر روی این تردمیل به 14 کیلومتر در ساعت می رسد؛ شیب این دستگاه به صورت دستی قابل تنظیم است.

نمایشگر این تردمیل سرعت، کالری مصرف شده، زمان، مسافت طی شده، برنامه در حال اجرا و ضربان قلب ورزشکار را نشان می دهد؛ کاربر توسط این اطلاعات مفید در حین تمرین از وضعیت عمومی بدن خود آگاه شده و می تواند یک الگوی مناسب ورزشی را طراحی کند.با تردمیل می توان برای لاغری، تناسب اندام، تقویت وضعیت قلبی- عروقی، افزایش آمادگی جسمانی و ارتقای سلامتی تمرینات فوق العاده ای انجام داد.

12 برنامه ورزشی از پیش تعیین در سطوح مختلف، برنامه Mode، امکان پخش موسیقی، اسپیکر، ضربه گیر SDS که مانع آسیب رسیدن به عضلات، مفاصل و ستون فقرات ورزشکار می شود، ضربه گیر کف که مانع ایجاد سر و صدا می شود، کلید اضطراری که در مواقع لزوم می توان توسط آن دستگاه را به سرعت متوقف کرد و چرخ جهت جا به جایی آسان از دیگر امکانات این دستگاه هوازی به شمار می آید. این تردمیل قابلیت تاشوندگی دارد و مواقعی که مورد استفاده قرار نمی گیرد، می توان آن را جمع کرد تا فضای منزل بیهوده اشغال نشود؛ نصب آن به سادگی توسط جک مدرن گازی امکان پذیر است؛ جک گازی به آرامی دستگاه را بر روی زمین باز و بسته کرده و مانع آسیب رسیدن به آن می شود.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 10 تير 1396برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1396
آذر 1396
مرداد 1396
تير 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
آذر 1395
آبان 1395
مهر 1395
شهريور 1395
مرداد 1395
تير 1395
خرداد 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394


نویسنده وبلاگ :

محمد طاهر حاجیلویی

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com