درباره ما


به وب سایت من خوش امدید

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
ارسال کالا از چین به ایران
قلاده تربیتی پارس سگ
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خرید تردمیل

خرید تردمیل
تردمیل تاپ شیپ 5043
موضوع: <-PostCategory->

 دارای ماساژور، پایه هایی برای انجام دادن درازنشست، توئیستر و دو دمبل می باشد که کاربر با استفاده از آنها به راحتی میتواند ورزش خوبی را تجربه کند و از انجام دادن آن لذت ببرد. سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد 12کیلومتر در ساعت است و دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کنید و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. ابعاد دستگاه 163*73* 148 سانتی متر که این فضا برای دویدن و راه رفتن کاربر مناسب می باشد. پایه های این تردمیل به چرخ مجهز شده اند که به راحتی کاربر می تواند آن را جابه جا کند و فضای قرار گیری آن را تغییر دهد.

از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. نمایشگر این تردمیل می تواند به راحتی سرعت، مسافت، زمان، کالری و ضربان قلب کاربر را به نمایش بگذارد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود تمرینات خود را طراحی کند. این دستگاه با ظاهری زیبا و ابعادی مناسب دارای موتوری به قدرت 2 اسب بخار است که می تواند تا 120 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی شود. این تردمیل دارای 85 کیلوگرم وزن است که ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد. کاربر با استفاده از تردمیل به راحتی می تواند توان هوازی خود را افزایش دهد و با انجام مستمر ورزش با تردمیل باعث کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، اختلالات هوشیاری، فشار خون و بیماری های دیابتی شود.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 13 آذر 1395برچسب:,|

تردمیل تاپ شیپ 8883
موضوع: <-PostCategory->

دارای 4 برنامه از پیش تعیین شده و 4 برنامه دیگر دستی می باشد که کاربر به دلخواه خود می تواند یکی از آنها را انتخاب کند و در کمترین زمان ممکن ورزش خود را شروع کند و از انجام دادن آن لذت ببرد. این تردمیل خانگی دارای موتوری به قدرت 1.5 اسب بخار است که می تواند به راحتی تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. شیب این دستگاه به صورت برقی تا 15 درجه قابل تنظیم است و سرعتی که می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است.

این تردمیل دارای LCD آبی رنگی می باشد که قادر است زمان، سرعت، مسافت، کالری و ضربان قلب کاربر خود در حین انجام دادن ورزش به نمایش در بیاورد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، فعالیتش را ادمه دهد و دچار مشکل خاصی نیز نشود. این تردمیل وزن این دستگاه 52 کیلوگرم است که انتقال نیرو در آن به واسطه تسمه آن انجام می شود. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. این تردمیل ساخت کشور چین و دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت بروز مشکل میتواند به کاربر خود کمک کند.

ابعاد تسمه این دستگاه 130* 40 سانتی متر است که ضخامتی در حدود 1.4 میلی متری دارد که کاربر به راحتی میتواند روی آن راه برود یا بدود. کاربر با استفاده از تردمیل به راحتی می تواند توان هوازی خود را افزایش دهد و با انجام مستمر ورزش با تردمیل تاپ شیپ باعث کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، اختلالات هوشیاری، فشار خون و بیماری های دیابتی شود. این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. زیر تسمه این تردمیل تخته MDF متحرکی قرار داده شده است که تراکم بالا و قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و پایه های این تردمیل به چرخ نیز مجهز شده اند که به راحتی کاربر می تواند آن را جابه جا کند و فضای قرار گیری آن را تغییر دهد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 13 آذر 1395برچسب:,|

تردمیل تاپ شیپ 8895M
موضوع: <-PostCategory->

دارای ویبراتور است که کاربر بعد از انجام دادن ورزش هوازی به وسیله تردمیل می تواند از ماساژور برای رفع خستگی های خود استفاده کند و لذت ببرد. ویبراتور این دستگاه سبب می شود تا کاربران این دستگاه به راحتی بتوانند چربی های ناحیه شکم و پهلوهای خود را آب کنند و به تناسب اندام خوبی دست پیدا کنند. ابعاد تسمه این دستگاه 130* 42 سانتی متر با ضخامت 1.5 سانتی متر است که این فضا برای دویدن و راه رفتن کاربر مناسب می باشد. این تردمیل با ظاهری زیبا و ابعادی مناسب، دارای موتوری به قدرت 1.5 اسب بخار است که می تواند تا 90 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه دچار مشکلی شود.

کاربر با استفاده از تردمیل خانگی به راحتی می تواند توان هوازی خود را افزایش دهد و با انجام مستمر ورزش با تردمیل باعث کاهش کلسترول خون، کاهش وزن، اختلالات هوشیاری، فشار خون و بیماری های دیابتی شود. سرعتی که این دستگاه می تواند در اختیار کاربر خود قرار دهد 16 کیلومتر در ساعت است و شیب این دستگاه به صورت برقی تا 12 درجه قابل تنظیم است. این تردمیل دارای 4 برنامه از پیش تعیین شده و 4 برنامه به صورت دستی می باشد که کاربر می تواند در کمترین زمان یکی از برنامه های مشخص شده را انتخاب نماید و از ورزش کردن با این دستگاه لذت ببرد. این تردمیل دارای مانیتوری است که قادر است زمان، سرعت، مسافت، ضربان قلب و کالری مصرفی کاربر خود را به راحتی به نمایش در بیاورد و او با اطلاع از وضعیت عمومی خود ورزش خوبی را می تواند تجربه کند.

زیر تسمه این تردمیل تاپ شیپ تخته MDF متحرکی قرار داده شده است که تراکم بالا و قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و این دستگاه دارای قابلیت تاشوندگی است و به راحتی می توانید آن را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کرده و احتیاج به داشتن فضای بزرگی ندارید و حتی در یک فضای کوچک نیز می توانید از تردمیلتان استفاده کنید. پایه های این تردمیل به چرخ مجهز شده اند که به راحتی کاربر می تواند آن را جابه جا کند و فضای قرار گیری آن را تغییر دهد. از قابلیت ویژه این تردمیل داشتن ترمز ایمنی برای ایست سریع موتور است که در صورتی که کاربر دچار مشکل و عدم تعادل در راه رفتن خود شود، تردمیل به سرعت خاموش شده و کاربر دچار مشکلی نمی شود. این دستگاه دارای 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد که در صورت بروز مشکل می تواند به خریداران خود کمک کند.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 13 آذر 1395برچسب:,|

تردمیل پروفشنال M5000
موضوع: <-PostCategory->

 ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی میباشد. ابعاد تسمه این دستگاه 55*154 سانتی متر است که این محدوده نشان دهنده، فضای قابل استفاده برای راه رفتن یا دویدن کاربر میباشد. این تردمیل به مانیتور LED مجهز شده است که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری مصرف شده، شیب، زمان و ضربان قلب کاربر خود را نشان دهد تا او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود بتواند تمرینات خوبی را طراحی کرده و دچار مشکلی هم نشود.

این تردمیل قابلیت اتصال به MP3 را دارد و کاربر آن میتواند به راحتی آهنگ مورد علاقه خود را گوش دهد، از آن لذت ببرد. در عین حال نیز متوجه گذر زمان نشود و مدت زمان بیشتری ورزش کند. این دستگاه دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود. سیستم تاشویی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است، این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند.

این تردمیل خانگی قادر است نوع برنامه تمرینی انتخابی کاربر خود را به نمایش در بیاورد و هم چنین از طریق اندازه گیری چربی بدن میزان اضافه وزن او را مشخص کرده و کاربر با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، ورزش مناسبی را برای رسیدن به اهدافش طراحی کند. این تردمیل دارای موتوری به قدرت 3.5 اسب بخار است که میتواند تا 135 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون اینکه برای کاربر یا دستگاه مشکل خاصی به وجود بیاید.

سرعتی که این تردمیل پروفشنال میتواند در اختیار کاربر خود قرار دهد، 18 کیلومتر در ساعت است و شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود که 15 مرحله دارد و به وسیله آن کاربر میتواند راه رفتن یا دویدن روی تپه یا کوه نوردی را تجربه کند و از آن لذت ببرد. ابعاد تسمه این دستگاه 55*154 سانتی متر است که این محدوده نشان دهنده فضای قابل استفاده برای راه رفتن یا دویدن کاربر میباشد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |شنبه 13 آذر 1395برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1396
آذر 1396
مرداد 1396
تير 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
آذر 1395
آبان 1395
مهر 1395
شهريور 1395
مرداد 1395
تير 1395
خرداد 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394


نویسنده وبلاگ :

محمد طاهر حاجیلویی

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com