درباره ما


به وب سایت من خوش امدید

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
ارسال کالا از چین به ایران
قلاده تربیتی پارس سگ

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خرید تردمیل

خرید تردمیل
تردمیل سول TT8
موضوع: <-PostCategory->

 نمایشگر 10 اینچی LCD TFT دارد که می تواند به راحتی سرعت، زمان، کالری و ضربان قلب کاربر و برنامه ای که کاربر از آن استفاده می کند را به نمایش در بیاورد. این تردمیل دارای 8 برنامه از پیش تعیین شده و یک برنامه ضربان قلب می باشد که کاربر با استفاده از یکی از آنها می تواند در سریعترین زمان ممکن تمرینات خود را شروع کند. تردمیل Sole ساخت کشور تایوان بوده و ابعاد این دستگاه با کارتن 44*92*219 سانتی متر است.

ابعاد تسمه این دستگاه 56*153 سانتی متر بوده و شیب این تردمیل تا 15 درجه به صورت برقی قابل تغییر است. سرعتی که این تردمیل می تواند به کاربر خود ارائه دهد تا 12کیلومتر در ساعت است. ورودی mp3 برای این تردمیل تعبیه شده است که با کمک آن می توانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و مدت زمان بیشتری را ورزش کنید.قدرت موتور این دستگاه 3.25 اسب بخار است و می تواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

این دستگاه مجهز به گیره ایمنی است که در صورتی که کاربر تعادل خود را به هر دلیلی از دست بدهد، از زمین خوردن او جلوگیری می کند و مانع از آسیب دیدگی او می شود. فن خنک کننده این دستگاه فضای اطراف را برای پیاده روی و دویدن مناسب می کند. برای راحتی کاربر در زیر پایه های این تردمیل چرخ هایی تعبیه شده است که برای جابه جایی می توانید از آن استفاده کنید و تردمیل را به هر مکانی که دوست دارید انتقال دهید. این تردمیل قابلیت تاشوندگی نیز دارد که با تا کردن این دستگاه می توانید از سایر فضای خانه به راحتی استفاده کنید.


نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:,|

تردمیل سول F85
موضوع: <-PostCategory->

 قابلیت اتصال به بلوتوث را دارد که با استفاده از آن میتوانید برنامه های تناسب اندام را دریافت کرده و از آنها استفاده کنید. این تردمیل موتوری با قدرت 4 اسب بخار DC دارد که می تواند حداکثر تا 182 کیلوگرم را تحمل کند. نمایشگر این دستگاه LCD 10 اینچی دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به کاربر نشان دهد و او با مشاهده این اطلاعات می تواند برنامه ورزشی مناسبی برای خود را از بین برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه انتخاب یا طراحی کند.

8 برنامه تمرینی آماده، 2 برنامه ضربان قلب در اینتردمیل تعبیه شده است که با کمک آنها می توانید تمرینات ورزشی خود را زودتر شروع کرده و نتایج بهتری را دریافت کنید. ابعاد این تردمیل با کارتن 44*97*219 سانتی متر است. این تردمیل دارای سنسور ضربان قلب می باشد که کاربر به آسانی با قرار دادن دست بر روی این سنسورها می تواند تعداد ضربان قلب و وضعیت آن را بررسی کند. این محصول تایوانی دارای شیب برقی است که تا 15 درجه می توانید آن را تغییر دهید و تمرینات را با سختی متفاوت اجرا کنید. تسمه این تردمیل 56*153 سانتی متر است و ضربه گیر قوی نیز دارد که این ضربه گیر باعث می شود سر و صدای راه رفتن یا دویدن کاربر شنیده نشود و فشار دویدن و راه رفتن زانوها و کمر را دچار مشکلی نکنند.

وزن این دستگاه 137 کیلوگرم است و در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل دارای فن خنک کننده ای نیز می باشد که در زمان انجام تمرینات می تواند فضای مطبوعی را برای شما فراهم کند و شما قادرخواهید بود مدت زمان بیشتری را فعالیت کنید. با کمک ورودی MP3 میتوانید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید و مدت زمان بیشتری ورزش کنید. گیره ایمنی این تردمیل کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود و آسیب و حادثه ای برای او اتفاق نیفتد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 29 مرداد 1396برچسب:,|

تردمیل نوردیک C 990
موضوع: <-PostCategory->

نمایشگر 7 اینچی لمسی هوشمندی دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به نمایش دربیاورد. آهنگ های مورد علاقه تان را می توانید به دستگاه از گوشی های هوشمند منتقل کنید و از طریق بلندگوهای آن به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید. تسمه این تردمیل 56*153 سانتی متر است و موتوری با قدرت 3 اسب بخار دارد. نهایت سرعت این تردمیل 12 کیلومتر می باشد.

فن خنک کننده این دستگاه AutoBreeze هوشمند می باشد که قادر است به صورت خودکار با سرعت شما تنظیم شود و فضای اطراف شما برای انجام دادن تمرینات مطلوب و خنک کند. این تردمیل دارای ضربه گیرهای قوی و بالشتکی نرمی دارد که از آسیب دیدن کمر و زانوهای شما جلوگیری می کند. این تردمیل دارای سنسور ضربان قلب بدون سیم می باشد که از طریق بندی به قفسه سینه متصل می شود و تعداد ضربان قلب شما را بر روی نمایشگر به نمایش در می آورد.

شیب این تردمیل را به صورت برقی تا 12 درصد از طریق فشار دادن دکمه ای لمسی OneTouch می توانید تغییر دهید. این تردمیل می تواند تا 137 کیلوگرم را تحمل کند. ابعاد این تردمیل 91*145*199 سانتی سانتی متر است و این دستگاه قابلیت اتصال به تلفن های همراه دارد که با کمک آن می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به تردمیل انتقال دهید و از آنها برای فعالیت های روزانه خود استفاده کنید. این تردمیل دارای 32 برنامه از پیش تعیین شده است که می توانید با انتخاب یکی از آنها در سریع ترین زمان ممکن ورزش خود را شروع کنید.

قابلیت تاشوندگی این تردمیل سبب می شود تا در صورت استفاده نکردن از دستگاه بتوانید آن را جمع کرده و از فضای خود استفاده کنید. گیره ایمنی نیز این تردمیل دارد که کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود. در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این محصول چینی بوده و تحت لیسانس آمریکا می باشد و 1 سال گارانتی ، 5 سال خدمات پس از فروش دارد.


نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,|

تردمیل نوردیک Treadmill Desk
موضوع: <-PostCategory->

 این تردمیل دارای سطحی برای قرار دادن لب تاپ دارد و شما می توانید به راحتی لب تاپی 18 اینچی را روی میز آن قرار دهید و در حین ورزش و پیاده روی به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید. ارتفاع این میز نیز تغییر می کند و می توانید تا حد قرار گرفتن بر روی صندلی آن را پایین بیاورید. ابعاد تسمه این تردمیل 51*140 سانتی متر است و موتوری با قدرت 2.6 اسب بخار دارد. نهایت سرعت این تردمیل 6 کیلومتر می باشد و ابعاد این تردمیل 112*116*191 سانتی متر است.

این تردمیل دارای ضربه گیرهای قوی و بالشتکی نرمی دارد که از آسیب دیدن کمر و زانوهای شما جلوگیری می کند. قابلیت تاشوندگی این تردمیل سبب می شود تا در صورت استفاده نکردن از دستگاه بتوانید آن را جمع کرده و از فضای خود استفاده کنید. در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل میتواند تا 137 کیلوگرم را تحمل کند و گیره ایمنی نیز این تردمیل دارد که کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود.

فن خنک کننده این دستگاه AutoBreeze هوشمند می باشد که قادر است به صورت خودکار با سرعت شما تنظیم شود و فضای اطراف شما برای انجام دادن تمرینات مطلوب و خنک کند. این تردمیل پنجره های کوچک LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به نمایش دربیاورد. تمام تنظیمات این تردمیل از طریق فشار دادن دکمه ای لمسی OneTouch انجام می شود. این محصول چینی بوده و تحت لیسانس آمریکا می باشد و 1 سال گارانتی ، 5 سال خدمات پس از فروش دارد.


نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,|

تردمیل نوردیک Treadmill Desk Platinum
موضوع: <-PostCategory->

 تفاوت این تردمیل با مدل مشابه خود در شیب و سرعت و قابلیت تنظیم سریع این ویژگی هاست که اجرای تمرینات را برای کاربر راحت تر می کند. ابعاد تسمه این تردمیل 46*153 سانتی متر است و موتوری با قدرت 3 اسب بخار دارد. نهایت سرعت این تردمیل 13 کیلومتر می باشد و ابعاد این تردمیل 103*124*196 سانتی متر است. این تردمیل دارای سطحی 40 اینچی برای قرار دادن لپ تاپ دارد و شما می توانید به راحتی لپ تاپی 18 اینچی را روی میز آن قرار دهید و در حین ورزش و پیاده روی به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید.

ارتفاع این میز نیز تغییر می کند و می توانید تا حد قرار گرفتن بر روی صندلی آن را پایین بیاورید. این تردمیل پنجره های کوچک LCD دارد که می تواند مسافت طی شده، زمان، برنامه ها، کالری سوزانده شده و ضربان قلب را به نمایش دربیاورد. تمام تنظیمات این تردمیل از طریق فشار دادن دکمه ای لمسی OneTouch انجام می شود. این تردمیل دارای ضربه گیرهای قوی و بالشتکی نرمی دارد که از آسیب دیدن کمر و زانوهای شما جلوگیری می کند. قابلیت تاشوندگی این تردمیل سبب می شود تا در صورت استفاده نکردن از دستگاه بتوانید آن را جمع کرده و از فضای خود استفاده کنید.

در زیر پایه های این تردمیل نیز پایه هایی تعبیه شده است که کاربر با کمک این چرخ ها می تواند دستگاه را حرکت دهد و در مکان های دیگر از آن استفاده کند. این تردمیل میتواند تا 137 کیلوگرم را تحمل کند و گیره ایمنی نیز این تردمیل دارد که کمک می کند تا در هر زمان کاربر به هر دلیلی تعادل خود را از دست داد، موتور دستگاه سریعا خاموش شود. این محصول چینی بوده و تحت لیسانس آمریکا می باشد و 1 سال گارانتی ، 5 سال خدمات پس از فروش دارد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 22 مرداد 1396برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1396
آذر 1396
مرداد 1396
تير 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
آذر 1395
آبان 1395
مهر 1395
شهريور 1395
مرداد 1395
تير 1395
خرداد 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394


نویسنده وبلاگ :

محمد طاهر حاجیلویی

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com