درباره ما


به وب سایت من خوش امدید

پیوند روزانه

حمل خرده بار از چین
ارسال کالا از چین به ایران
قلاده تربیتی پارس سگ
الوقلیون

جستجو

"لطفا از کلمات کلیدی برای جستجو استفاده کنید !!!



طراح قالب


Www.LoxBlog.Com

Main

My profile

Log out


خرید تردمیل

خرید تردمیل
تردمیل پروفشنال AT80
موضوع: <-PostCategory->

دارای موتوری به قدرت 2 تا 2.5 اسب بخار است که میتواند به راحتی تا 125 کیلوگرم را تحمل کند، بدون اینکه مشکلی برای آن ایجاد شود. این دستگاه ساخت کشور تایوان بوده و سرعتی که میتواند به کاربر خود ارائه دهد تا 16 کیلومتر در ساعت است. این تردمیل خانگی دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی LED میباشد که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری، شیب، زمان و ضربان قلب کاربر خود را به نمایش در بیاورد. شیبی که این دستگاه میتواند به کاربر خود ارائه دهد، دارای 10 مرحله میباشد و در این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود.

بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که کاربر با استفاده از آن میتواند حتی در هنگام راه رفتن یا دویدن نیز سرعت و شیب دستگاه خود را کم و زیاد کند، بدون اینکه در ورزش کردنش خللی ایجاد شود. این تردمیل مجهز شده است به سیستم تاشو که کاربر آن به راحتی میتواند زمانی که از این دستگاه استفاده نمیکرد، آن را جمع کرده و از دیگر فضای خانه نهایت استفاده را بکند. از دیگر قابلیت های خوب این دستگاه قابلیت ضربه گیری آن است که سبب میشود تا هم سر و صدا کمتری ایجاد شود و هم جلوی صدمات احتمالی که قرار است به پاها و ستون فقرات کاربر وارد شود، جلوگیری میکند.

این  تردمیل پروفشنال ساخت کشور تایوان بوده و دارای 24 برنامه اینتروال، برنامه چربی سوز از پیش تعین شده میباشد که با انتخاب آن کاربر به راحتی میتواند تمرینات خود را برای رسیدن به اهدافش شروع کند و دیگر زمان زیادی را برای انجام برنامه ریزی ورزشی خوب هدر ندهد. ابعاد این دستگاه 1350*880*1725 بوده و دارای ابعاد تسمه 45*135 سانتی متر است که این اندازه محدوه حرکت راه رفتن یا دویدن کاربر خود را مشخص میکند. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی میباشد که که در صورت نیاز کاربر میتواند به راحتی از آن استفاده کند و مشکل خود را حل کند.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:,|

تردمیل پروفشنال X5
موضوع: <-PostCategory->

 دارای ابعاد تسمه 52*145 سانتی متر است که این ابعاد محدوده راه رفتن یا دویدن کاربر خود را مشخص میکند و او میتواند در این فضای در نظر گرفته شده به راحتی راه برود یا بدود، بدون اینکه دچار مشکل خاصی شود. این تردمیل به مانیتور LED مجهز شده است که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری مصرف شده، شیب، زمان و ضربان قلب کاربر خود را نشان دهد تا او با توجه به وضعیت عمومی بدن خود بتواند تمرینات خوبی را انجام دهد و دچار مشکلی هم نشود.

قابلیت اندازه گیری چربی که در این تردمیل خانگی تعبیه شده است، بسیار برای کاربر تردمیل و ورزشکار میتواند مفید واقع شود و او با اطلاع از مقدار تجمع چربی بدنش تمریناتی را برای نقاط مختلف بدن خود طراحی کند که زود تر بتواند به اهداف تعیین شده خود برسد. بر روی دسته های این تردمیل دکمه هایی تعبیه شده است که این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند بدون توقف سرعت و شیب دستگاه خود را تنظیم کند و به ورزش خود ادامه دهد. این تردمیل قابلیت اتصال به MP3 دارد که این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهد و با این کار متوجه گذشت زمان نشود و ورزش بیشتری انجام دهد.

این  تردمیل پروفشنال میتواند تا 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند، بدون اینکه برای کاربر یا دستگاه مشکل خاصی به وجود بیاید. سرعتی که این تردمیل میتواند در اختیار کاربر خود قرار دهد، 18 کیلومتر در ساعت است و شیب این دستگاه به صورت برقی تنظیم میشود که 15 مرحله دارد و به وسیله آن کاربر میتواند راه رفتن یا دویدن روی تپه یا کوه نوردی را تجربه کند و از آن لذت ببرد. این دستگاه دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود.

سیستم تاشوندگی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است، این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده خانه استفاده کند. این دستگاه قادر است نوع برنامه تمرینی انتخابی کاربر خود را به نمایش در بیاورد و هم چنین از طریق اندازه گیری چربی بدن میزان اضافه وزن او را مشخص کرده و کاربر با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود ورزش مناسبی را برای رسیدن به هدف خود طراحی و اجرا کند. این تردمیل دارای 1 سال گارانتی میباشد که میتواند در صورت خرابی یا پیشامد مشکلی به کاربر خود کمک کند.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:,|

تردمیل پروفشنال RUN3
موضوع: <-PostCategory->

ساخت کشور تایوان بوده و دارای 1 سال گارانتی میباشد. این دستگاه قادر است نوع برنامه تمرینی انتخابی کاربر خود را به نمایش در بیاورد و هم چنین از طریق اندازه گیری چربی بدن میزان اضافه وزن او را مشخص کرده و کاربر با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود، ورزش مناسبی را برای رسیدن به اهدافش طراحی و اجرا کند. شیبی که این تردمیل پروفشنال میتواند به کاربر خود بدهد به صورت برقی تنظیم شده و تا 15 درجه قابل تغییر میباشد که میتواند کوه نوردی و تپه نوردی را نیز با این دستگاه تجربه کرد.

این تردمیل خانگی دارای ضربه گیر نیز میباشد که به کاربر خود کمک میکند تا در هنگام راه رفتن یا دویدن فشار کمتری به روی پاهای خود حس کند و از مفاصل و ستون فقرات او محافظت شود. سیستم تاشوندگی که برای این تردمیل در نظر گرفته شده است، این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند به راحتی تردمیل خود را جمع کرده و از دیگر فضای باقی مانده در خانه استفاده کند. این تردمیل نیمه حرفه ای با قابلیت اتصال به CD MAN - IPHONE و دارای 40 برنامه TARGET- HRC- FITNESS TEST- BODY INDEX میباشد که به کاربر خود کمک میکنند تا با انتخاب بهترین برنامه مناسب وضعیت خود، ورزش خوبی را تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

دارای موتوری به قدرت 2.75 تا 3.5 اسب بخار از نوع DC میباشد که میتواند تا وزن 160 کیلوگرم را تحمل کند. تردمیل پروفشنال دارای صفحه نمایشگر دیجیتالی است که میتواند به راحتی سرعت، مسافت، کالری، ضربان قلب، شیب و زمان را برای کاربر خود به نمایش در بیاورد و او با اطلاع از وضعیت عمومی بدن خود ورزش خوبی را طراحی یا با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده دستگاه، ورزش موفقی را انجام دهد. دکمه هایی که بر روی دسته های تردمیل تعبیه شده است این امکان را به کاربر خود میدهد تا بتواند همزمان در حالی که راه میرود یا میدود بتواند سرعت یا شیب دستگاه خود را تنظیم کند.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:,|

تردمیل دیادورا مدل DA4000
موضوع: <-PostCategory->

ساخته شده توسط کشور چین و تحت لیسانس کشور ایتالیا می باشد که یک سال گارانتی دارد.قدرت موتور این تردمیل 2.5 اسب بخار می باشد و استفاده از آن برای افراد تا حداکثر وزن 120 کیلوگرم مجاز است؛ یعنی شخصی با حداکثر وزن 120 کیلوگرم با استفاده از آن می تواند به تمرینات ورزشی خود بپردازد.شیب این تردمیل به صورت برقی و اتومات تا 15 درجه قابل تنظیم است و سرعت آن نیز از 0.8 تا 16 کیلومتر در ساعت متغیر می باشد.مکان قابل استفاده در این دستگاه (ابعاد تسمه تردمیل) 135*45 سانتی متر است.این  تردمیل دارای قابلیت پخش موزیک نیز می باشد و مانیتور آن مواردی از جمله زمان، سرعت، مسافت طی شده، تعداد ضربان قلب و کالری مصرفی در طول تمرین را نمایش می دهد.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:,|

تردمیل دیادورا مدل DA550
موضوع: <-PostCategory->

تردمیل خانگیساخت کشور چین و تحت لیسانس کشور ایتالیا است و با قدرت 2.5 اسب بخار و عرض تسمه 45 سانتی متر تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل می کند. شیب برقی دستگاه با فشار یک دکمه تا 16 درجه قابل تنظیم می باشد و سرعت آن تا 16 کیلومتر افزایش می یابد. قابلیت پخش موزیک، برنامه های از پیش تعیین شده و برنامه دستی، تاشوندگی با جک های مدرن، ضربه گیر حرفه ای برای پیشگیری از آسیب وارد شدن به عضلات و مفاصل ورزشکار، از جمله دیگر ویژگی های این تردمیل به شمار می آید.مانیتور تردمیل دیادورا ، مدل DA 550سرعت، زمان، مسافت طی شده، کالری سوزانده شده و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد.

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 25 مهر 1395برچسب:,|

تردمیل بی اچ فیتنس F1
موضوع: <-PostCategory->

یکی دیگر از انواع تردمیل با کیفیت ساخت کشور اسپانیا است. این تردمیل در دسته انواع تردمیل خانگی قرار دارد و یکی از بهترین نمونه های تردمیل در طراحی و کیفیت است. این تردمیل دارای قدرت موتوری معادل 2.75 اسب بخر است. و از نظر سرعت دارای محدوده سرعتی برابر با 1 تا 18 کیلومتر در ساعت است. افراد تا وزن 115 کیلوگرم می توانند از این تردمیل استفاده مفید و کاربردی داشته باشند. در واقع این افراد می توانند در هر ساعت حداکثر مسافتی معادل 18 کیلومتر را بر روی تردمیل طی نمایند. این تردمیل دارای فضای حرکتی برابر با 45 سانتی متر در 135 سانتی متر است. بر روی دسته های این تردمیل برای سهولت و افزایش رضایت کاربر، امکان تنظیم شیب تردمیل و سرعت حرکت بر روی تردمیل تعبیه شده است.

این تردمیل با قابلیت تنظیم شیب به صورت برقی تا 12 درجه طراحی شده است که به فرد امکان تمرین در شرایط سختی با شیب های متفاوت را فراهم می کند. تردمیل بی اچ فیتنس F1 با ابعادی معادل 147*78*140 سانتی متر دارای وزن 86 کیلوگرم است. تعبیه امکاناتی نظیر چرخ و قابلیت تاشوندگی در تردمیل موجب سهولت حمل و نقل و جابه جایی این تردمیل شده است. جک گازی و ضربه گیر از دیگر قابلیت های این تردمیل هستند. صفحه نمایش در این تردمیل به تصاویر گرافیکی مجهز شده است.این تردمیل دارای ویژگی هایی نظیر سیستم چربی سنج، فن خنک کننده و 12 برنامه تمرینی است که آن را از سایر انواع تردمیل متمایز کرده است. با خرید تردمیل از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم، یک عدد ترازوی وزن کشی و یک کارت هدیه پنجاه هزارتومانی از ما به عنوان هدیه دریافت نمایید.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 11 مهر 1395برچسب:تردمیل بی اچ فیتنس F1,|

تردمیل بی اچ فیتنس F3
موضوع: <-PostCategory->

از انواع تردمیل خانگی ساخت کشور اسپانیا است که دارای قدرت موتوری معادل 3 اسب بخار است. این تردمیل برای افراد تا وزن 130 کیلوگرم مناسب است. محدوده سرعت در این تردمیل برابر است با 1 تا 18 کیلومتر در ساعت. در واقع افراد با استفاده از این تردمیل می توانند حداکثر 18 کیلومتر در ساعت مسافت طی نمایند. محدوده قابل حرکت بر روی این تردمیل نیز معادل 51 سانتی متر عرض و 140 سانتی متر طول است. ویژگی تنظیم شیب به صورت برقی در این تردمیل موجب می شود تا کاربر بتواند به صورت برقی شیب تردمیل را تا 12 درجه تنظیم نماید. بر روی دسته تردمیل بی اچ فیتنس مذکور قابلیت های تنظیم شیب و تنظیم سرعت حرکت تعبیه شده است که کنترل شیب و سرعت را برای کاربر بر روی تردمیل آسان تر می کند. همین امر موجب افزایش رضایت فرد از استفاده از این تردمیل می شود.

ابعاد کلی تردمیل مورد نظر معادل 149*94*184 سانتی متر است. وزن این تردمیل 108 کیلوگرم است که نسبتا وزن زیادی برای تردمیل است و می تواند محدودیتی در حمل و نقل تردمیل ایجاد کند. با این وجود ارائه چرخ در زیر این تردمیل، مشکل جابه جایی و حرکت تردمیل را تا حدودی رفع می کند. وجود جک گازی در این تردمیل موجب می شود تا باز شدن تردمیل به صورت آهسته و اصولی انجام شود. این تردمیل دارای ضربه گیر است و همچنین به سیستم چربی سنج نیز مجهز است و می تواند چربی کاربر را بر روی تردمیل اندازه گیری نماید. این تردمیل دارای 12 نوع برنامه تمرینی است که به کاربر در تناسب اندام و لاغری کمک شایانی می نماید. از دیگر ویژگی های این تردمیل می توان به مواردی همچون فن خنک کننده و کلید اضطراری اشاره کرد. تمام انواع تردمیل بی اچ فیتنس در فروشگاه اینترنتی هایپرجیم با 2 سال گرانتی تسمه و 5 سال گارنتی موتور تردمیل به فروش می رسند. 10 سال خدمات پس از فروش تردمیل از دیگر مزایای این تردمیل است.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 11 مهر 1395برچسب:,|

تردمیل بی اچ فیتنس I RC04 Dual
موضوع: <-PostCategory->

 نمونه ای از انواع تردمیل خانگی ساخت کشور اسپانیا و تحت برند بی اچ فیتنس است که به موجب دارا بودن قدرت موتور بالا قابلیت تحمل وزن تا 140 کیلوگرم را دارا است. قدرت موتور تردمیل مذکور، 3.75 اسب بخار است که موجب شده این تردمیل در دسته انواع تردمیل خانگی پرقدرت قرار بگیرد. همانطور که می دانید قدرت موتو در تردمیل جز فاکتورهای اصلی و مهم در تحمل وزن و تعیین قیمت تردمیل است. سرعت تردمیل بی اچ فیتنس مورد نظر بین یک تا 20 کیلومتر در ساعت متغیر است و در واقع بدین معنی است که کاربر حداکثر می تواند در طول یک ساعت مسافتی معادل 20 کیلومتر را توسط تردمیل طی کند.

قابلیت تنظیم شیب برقی از دیگر ویژگی های ممتاز این تردمیل است. که به کاربر این امکان را می دهد تا در طول ورزش خود شیب تردمیل را تا 15 درصد تغییر دهد. این تردمیل به صورت پیش فرض دارای 12 برنامه تمرینی است که ورزش را برای فرد دلچسب تر می نماید. بر روی دسته این تردمیل ویژگی اندازه گیری ضربان قلب تعبیه شده است. علاوه بر این این تردمیل دارای سیستم اندازه گیری ضربان قلب وایرلس نیز هست. آزمون اندازه گیری چربی که به اصطلاح به آن تست سنجش چربی می گویند از دیگر امکانات ارائه شده در این تردمیل است. تردمیل بی اچ فیتنس مذکور دارای صفحه نمایش 8 اینچی به صورت ال سی دی می باشد. امکان اتصال فلش و ورودی اسپیکر نیز یکی دیگر از خصوصیات برتر این تردمیل است که موجب جلب رضایت بیشتر کاربر می شود. تعداد نگهدارنده بطری در تردمیل خانگی بی اچ فیتنس مورد نظر دو عدد است. عرض تسمه معادل 51 سانتی متر در 140 سانتی متر است و ابعاد کلی آن 151 در 94 در 184 سانتی متر می باشد. قابلیت تا شوندگی امکان جابه جایی و انتقال راحت تر تردمیل را فراهم می کند. این تردمیل به سیستم i.concept مجهز می باشدو علاوه بر این دارای دکمه کنترل سرعت و شیب به صورت لحظه ای می باشد. ضربه گیرها یکی دیگر از خصوصیات برتر این تردمیل می باشند.

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 11 مهر 1395برچسب:,|

تردمیل بی اچ فیتنس I RC01 Dual
موضوع: <-PostCategory->

 از رده تردمیل خانگی ساخت کشور اسپانیا است که قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارا است. قدرت موتور در تردمیل یکی از فاکتورهای اصلی در میزان تحمل وزن تردمیل است که بر حسب اسب بخار سنجیده می شود. قدرت موتور در این تردمیل 2.75 اسب بخار است. شیب برقی تا 15 درجه جز نقاط قوت این تردمیل به ویژه برای افرادی است که قصد انجام تمرینات سخت در شیب های متفاوت را دارند، محسوب می شود. وزن عمومی این تردمیل نسبتا در مقایسه با سایر انواع تردمیل خانگی بی اچ فیتنس بیشتر است و چیزی معادل 88 کیلوگرم می باشد.

مانیتور و نمایشگر تردمیل مورد نظر به صورت ال سی دی می باشد. وجود سیستم ضربه گیر SDS موجب محافظت مهره های بدن در برابر ضربه و فشار می شود. عرض حرکت بر روی تردمیل به صورت 45 سانتی متر در 135 سانتی متر است. در واقع این ابعاد بیانگر اندازه های تسمه تردمیل است که عرض قابل حرکت و جابه جایی کاربر بر روی تردمیل را مشخص می کند. دیگر ویژگی بارز این تردمیل می توان به نوع تسمه آن اشاره کرد. تسمه ارتوپدی و طبی موجب تمایز این تردمیل از انواع تردمیل هم رده خود شده است. سیستم سنجش توده چربی نیز از دیگر خصوصیات این تردمیل محسوب می شود. این سیستم برای کاربران تردمیل که با هدف چربی سوزی و تناسب اندام از این وسیله استفاده می کنند بسیار مهم و کاربردی است.

به صورت پیش فرض بر روی این تردمیل 13 برنامه تمرینی و 1 برنامه پزشکی ذخیره شده است که کاربر می تواند از آن برای تناسب اندام و دستیابی به هدف مورد نظر خود استفاده کند. این تردمیل به مانند تمام انواع تردمیل بی اچ فیتنس با گارانتی 5 ساله برای موتور تردمیل، 2 سال گارانتی قطعات و 10 سال خدمات پس از  فروش تردمیل به فروش می رسد. شما می توانید با خرید تردمیل مورد نظر از فروشگاه اینترنتی هایپرجیم یک کارت هدیه 50 هزار تومانی و یک ترازوی وزن کشی هدیه بگیرید.

 

 

 

 

نوشته شده توسط :محمد طاهر حاجیلویی | لينک ثابت |یک شنبه 11 مهر 1395برچسب:,|



موضوعات

لینک دوستان

جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو دفتر

بهمن 1396
آذر 1396
مرداد 1396
تير 1396
خرداد 1396
فروردين 1396
اسفند 1395
بهمن 1395
دی 1395
آذر 1395
آبان 1395
مهر 1395
شهريور 1395
مرداد 1395
تير 1395
خرداد 1395
ارديبهشت 1395
فروردين 1395
اسفند 1394


نویسنده وبلاگ :

محمد طاهر حاجیلویی

آمار سایت
كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

کد های جاوا


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






Copyright by © www.LoxBlog.Com & Sharghi.net & NazTarin.Com